تصمیم گرفتم وقتی بیکارم بنویسم

فقط برای نوشتن افکار و حس و حالم.. شاید بهتر باشه پخش و پلا نباشه تو ذهنم.. اینجا ثبت بشن کمکم میکنه درست تر فکر کنم

تصمیم گرفتم وقتی بیکارم بنویسم

فقط برای نوشتن افکار و حس و حالم.. شاید بهتر باشه پخش و پلا نباشه تو ذهنم.. اینجا ثبت بشن کمکم میکنه درست تر فکر کنم

تاریخچه آشنایی با صنعت وبلاگ گردی و وبلاگ نویسی


از اسفند 92 که رفتم سر کار ، وقتای آزادمو میرفتم وبلاگ گردی.. و اونجا با وبلاگ های گولو،عمو سیبیلو ، ترنم و بعدشم افروز آشنا شدم... تقریبا هر روز بهشون سر می زدم.. خیلی وقتا انرژی مثبت گرفتم از نوشته هاشون ... مرسی ازشون.. زیاد کامنت نمی نوشتم واسشون ... ولی کاملا خاموشم نبودم

الان که میبینید علاقم به وبلاگ نویسی زیاد شده به این خاطره که وفتم زیاده .. شغلمو عوض کردم و الان که دو شیفت سر کارم میخوام اوقاتمو به این شکل سپری کنم.. البته فکر نکنین که من کارم اینجا خیلی کمه! خیر! اما چون اوایل استخدام شدنم هست زیاد کار نمیتونن بهم بسپرن و این مسئله مزید بر علت گشته که اینجوری بشه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد