تصمیم گرفتم وقتی بیکارم بنویسم

فقط برای نوشتن افکار و حس و حالم.. شاید بهتر باشه پخش و پلا نباشه تو ذهنم.. اینجا ثبت بشن کمکم میکنه درست تر فکر کنم

تصمیم گرفتم وقتی بیکارم بنویسم

فقط برای نوشتن افکار و حس و حالم.. شاید بهتر باشه پخش و پلا نباشه تو ذهنم.. اینجا ثبت بشن کمکم میکنه درست تر فکر کنم

مجاب نمیشم !!

می خوام یک سوال بپرسم، آیا شما فکر میکنید پوشش یک آدم نمودی از شخصیت و باورهای اون شخصه؟ این که یک آدم هنگام رانندگی بخواد توجه ای نکنه به اینکه روسریش از سرش افتاده یا نه ، فریاد کشیدن مدل فکریشه؟؟

توی وبلاگ عمو سیبیلو داشتم مطلبی رو می خوندم در این رابطه. شخصاً اعتقادم اینه که توی شرایط متفاوت واکنش ها هم متفاوته!! این که من تو اون شرایط حس خوبی بهم دست میده از اینکه هنگام رانندگی لای موهام باد داره میخوره ....ضمن اینکه متوجه نگاه های منفی و قضاوتگر اطرافمم هستم ! اما هیچ گونه اهمیتی نمیدم، آیا میخوام افکارمو داد بزنم؟؟ آیا می خوام بگم من روشنفکرم؟؟ آیا من می خوام بگم دین ستیزم؟؟آیا میخوام بگم از حجاب متنفرم؟؟


پ.ن : گذاشته بودم این پست رو ویرایشش کنم. الان بعد از دو ماه و نیم اومدم به وبلاگم سر بزنم و به این نتیجه رسیدم که ویرایش نمیخواد. یکم دیر به این نتیجه رسیدم یا شایدم ویرایش می خواد و من حوصله دوباره فکر کردن روی این موضوع رو ندارم. الان بیشتر دوست دارم نظر بقیه رو بدونم.