تصمیم گرفتم وقتی بیکارم بنویسم

فقط برای نوشتن افکار و حس و حالم.. شاید بهتر باشه پخش و پلا نباشه تو ذهنم.. اینجا ثبت بشن کمکم میکنه درست تر فکر کنم

تصمیم گرفتم وقتی بیکارم بنویسم

فقط برای نوشتن افکار و حس و حالم.. شاید بهتر باشه پخش و پلا نباشه تو ذهنم.. اینجا ثبت بشن کمکم میکنه درست تر فکر کنم

مردهای بی احساس

خیلی چیزها ، حتی شوخیش هم خطرناکه !! این ربطی به ظرفیت آدما نداره. برای من همیشه سوال بوده و هست که چه جوریه که صحبت کردن و یا در حقیقت شوخی کردن در مورد بعضی مسائل برای مردها مشکلی نداره اما از زبان یک زن مشکل دار!!!؟؟؟

اصن از اینکه بخوام دیواربکشم بین زن ها و مردها و هر چیزی رو بخوام جنسیتی بهش نگاه کنم خوشم نمیاد!

اما! اما  اینکه کنار همسرت نشستی و اون خیلی راحت در مورد زن دوم و این جورچیزا، به قول خودش باهات شوخی می کنه !! این نفرت انگیز نیست؟؟ چرا یه لحظه با خودش فکر نمی کنه این شوخی رو اگه زنش هم باش کنه بازم بامزه واسش به نظر میرسه؟؟؟ هاااا!!  این اسمش شوخیه؟؟ یا من خیلی بی ظرفیتم؟؟؟؟

من نظرم اینه که بعضی حریم ها انقد مقدس هستند که انسان  این اجازه رو نمی تونه به خودش بده که راجع بهش شوخی کنه..